Cittariin lounaskahvila sekä koru- ja kellomyymälä

K-Citymarket Sastamalan tarjonnan rakentava porukka yhteispotretissa. Vasemmalta. Kotipizzan myyntipäällikkö Atte Koljonen, apteekkari Tuija Myllymäki, Riku Syrjänen, tavaratalojohtaja Jouni Pulkkinen, Tiiu ja Petri Lahdenperä. Eturivi: Kotipizza-yrittäjä Mika Pajukko, Finefactorya pyörittävä Cristina Oksanen, Kultajousen aluepäällikkö Mirva Kurki sekä kauppiaat Outi ja Petri Vesanen.

Kesko on julkistanut Sastamalan K-citymarketin kaksi viimeistä eteisliikettä. Ne ovat Rosetin yrittäjä Riku Syrjäsen luotsaama kahvila-lounasravintola sekä koru- ja kellomyymälä Kultajousi.

Muut neljä eteisliikettä Kesko julkisti jo aiemmin. Citymarketissa palvelevat myös Kotipizza, Hopun apteekki, parturi-kampaamo Studio Tiiu sekä naistenvaateliike Finefactory.

Leipomo Rosettia pyörittävä Syrjänen kertoo, että lounas-kahvilasta tulee paikka, johon voi tulla nauttimaan olostaan niin työhaalarissa kuin jakkupuvussakin.

“Paikka, jossa jokaisen on kiva olla, olit sitten eläkeläinen tai perheellinen, yksin, kaksin tai porukalla liikkeellä. Tarjolla on erikoiskahveja ja leipomotuotteita sekä lounasta. Meille tulee myös take away -mahdollisuus.”

Asiakaspaikkoja lounas-kahvilaan on suunniteltu noin 50, ja sen aukioloajat räätälöitäneen kysynnän mukaan.

Citymarketin tavaratalojohtaja Jouni Pulkkinen sanoo, että todennäköisesti Citymarket on päivittäin auki iltayhdeksään.

Eteisliikkeistä uudenlaista virettä paikkakunnan pukeutumiseen tuo Cristina Oksasen Finefactory, joka Pulkkisen mukaan täydentää hyvin hypermarketin vaatetarjontaa.

“Meiltä löytyy uniikkeja vaatteita hehkuvissa väreissä: on punaista, oranssia ja vihreää. Putiikistani tulee Cittarin väriläiskä, jonne uskaltaa poiketa yksinkin. Meillä satsataan asiakaspalveluun ja toimimme tarvittaessa makutuomarina.”

Oksanen avasi Finefactory-liikkeen Kauppakeskus Elossa Ylöjärvellä elokuussa, ja siellä vastaanotto on ollut hyvä. Myönteinen palaute rohkaisi Oksasta liiketoimiin Sastamalaan.

Cittarissa toimivien yrittäjien mietteitä enemmän 18.1. lehdessä.

 

  • bah!!!

    ny ku uimahallikin vedettiin tähän mukaan………ni miksei äijänkiveä?????levähdyspaikka kantatien varrella!!!ehottomasti alikulku cittarilta äijänkiven maastoon!!!!!!!

  • bah!!!

    Missäs viipyy “manstone”” Legendaarinen levähdyspaikka kantatien varrella????alikulku?????

  • valitetaan ny sitten kaikesta

    Toivottavasti uuteen cittariin tulee paremmat kassamyyjät. purkka ei kuulu asiakaspalvelijan suuhun, ei myöskään henkilökohtaiset juarut. asiakas voitasii kyllä paremmin huamioida eikä huudella naapurikassalle tai selän takana olevalle tyäkaverille. myäskään asiakasta ei kuulu nolata asiattomilla huamautuksilla. Päivää, olkaa hyvä, kiitos ja näkemiin. — ei vaadi sen enempää

  • Nimetön

    18.24 Hyvä kirjoittaja, nämä mainitsemasi epäkohdat kaupankäynnissä ovat niitä todella ärsyttäviä. Mielestäni paras myyjä on rauhallinen, kohtelias ja hän on kiinnostunut myytävistä tuotteista.

    • valitetaan ny sitten kaikesta

      Olet Nimetön 10.30…. aivan oikeessa. Ja asiakkaan hihnalla olevia ostoksia pitää kunnioittaa……ei päästää läjään hihnanpäähän eikä nakella. Asiakas huomioidaan ja voi jutella niitä näitä. Näitten nekatiivisten syitten takia en käy koskaan Superissa :(…………ja toivon sittariin parannusta :/ näiltä osin.

  • hyvät

    Olen käynyt superissa alusta alkaen enkä ole huomannut kassamyyjissä enkä myyjättärissä mitään moitittavaa. Myös lihatiskillä on ollut hyvä palvelu aina.

  • Nimetön

    Huvittavaa lukea näitä arvostelijoiden kommentteja -en koskaan käy Superissa. Miten voi arvostella , jos ei käy kyseisessä kaupassa.

Kommentointi ei ole käytössä.