Posti vastaa Kaarlen kritiikkiin: “Laadukas postinjakelu on Postille tärkeää”

Kaarle Vapalo kirjoitti tällä palstalla postinkulusta mainiten esimerkkejä viime talvelta ja keväältä. On erittäin harmillista, että posti ei ole kulkenut moitteetta.

Valitettavasti emme pysty selvittämään yksittäisen tavallisen kirjeen kulun viivettä viime talvelta tai keväältä. Tavallisessa kirjeessä ei ole seurantatunnusta, jonka avulla voi tarkistaa lähetyksen kulun Postin verkossa.

Kirjoituksessa viitattiin myös työntekijöidemme rehellisyyteen. Työtämme säätelee laissa määritelty luottamuksellisen viestin salaisuus. Suhtaudumme luottamuksellisuuteen erittäin vakavasti, emmekä salli väärinkäytöksiä.

Teemme kaikkemme hyvän laadun ylläpitämiseksi. Seuraamme postinjakelumme onnistumista päivittäin ja haluamme tarjota hyvät ja luotettavat jakelupalvelut kaikille asiakkaillemme.

Nykyisin postia jakavat myös muut jakeluyhtiöt kuin Posti. Jakeluyhtiön tunnistaa yhtiön merkinnästä. Postin jakamissa kirjeissä lukee Posti Oy sekä tunnus PRIORITY tai ECONOMY.

Harri Lehtonen
jakelupäällikkö
Posti Oy

  • nikoruusuvuori

    Ostin taannoin lähes 20€ maksaneen seurannan Kanadaan menevään kirjeeseen Sastamalan asiamiespostista. Hyvin toimi seuranta, Hki/Vantaan lentokentälle asti. Siihen se jäi! 3 viikon päästä sain viestin vastaanottajalta et oli se MTG-kortti päässyt perille. Meinasi kaveri jo perua 2 viikon jälkeen kaupat!! Ja vois posti hankkia lisää väkeä lajitteluun kun “kiinapaketti” tulee Suomeen 5 päivässä mutta sen jakelu kestää 2-3 viikkoa suomen päässä!!

Kommentointi ei ole käytössä.