
Visit Sastamala ja Sastamalan kaupungin markkinointi toteuttavat tänäkin vuonna kesäasukkaille suunnatun postituskampanjan. Sen avulla markkinoidaan paikkakunnan matkailumahdollisuuksia.
Lähimatkailukesästä odotetaan paikkakunnalla vilkasta. Matkailu- ja tapahtumatuottaja Teresa Herrero Vidfeltin mukaan koronan vaikutus matkailuun on valtava, mutta nyt kun tilanne on rauhoittunut, Sastamalaan odotetaan paljon kotimaanmatkailijoita.
“Lähes kaikki kohteet saadaan avattua tänä kesänä, mutta valitettavasti suurimmat tapahtumat, kuten Vanhan kirjallisuuden päivät ja Sastamala Gregoriana jouduttiin siirtämään ensi vuoteen, samoin kuin muutama muukin tapahtuma ja kesäteatteriesitys.”
Herrero Vidfelt on iloinen, että ihmiset ovat löytäneet jo keväällä Sastamalan upeat luontokohteet ja uskoo tämän ennustavan myös muun lähimatkailun suosiota.
“Meillä on paljon hienoja kohteita ja tekemistä hyvin monenlaisille kohderyhmille. Jo valmiiksi tunnetuilla kärkikohteilla saamme matkailijat tutustumaan koko alueen tarjontaan.”
Kesän markkinointikampanjassa ovat mukana Sastamalan kärkikohteet Herra Hakkaraisen talo, Suomalaisen kirjan museo Pukstaavi, Kiviniityn Kotieläinpuisto, Lakeside Gof, Tyrvään Pappila ja Ellivuori Resort.