Nordean palveluihin muutoksia myös Sastamalassa – Etäpalveluihin satsataan entistä enemmän

Koronaviruspandemian vuoksi Nordean Pirkanmaan konttoreissa siirryttiin keväällä palvelemaan asiakkaita pääasiassa ajanvarauksella ja etätapaamisin.

Syyskuun puolivälistä lähtien pienemmissä konttoreissa, kuten Sastamalassa, on voinut asioida ajanvarauksella, jonka voi tehdä Nordean asiakaspalvelunumerosta.

Samalla Nordea panostaa entistä enemmän etäpalveluihin, joiden kysyntä kasvaa koko ajan. Nordeasta kerrotaan, että jo 95 prosenttia kaikista pankkiasioinnista hoituu etänä.

”Haluamme olla edelläkävijöitä etäpalveluissa laajaa konttoripalvelua unohtamatta.
Koronaviruspandemian aikana käytössä ollut ajanvaraus on saanut paljon hyvää palautetta ja mahdollistamme edelleen myös sen”, Tampereen toimipaikanjohtaja Tomi Tulonen kertoo.

Hänen mukaansa pandemian aikana yhä useampi asiakas on löytänyt etäpalvelut.

Nordean konttoreissa noudatetaan edelleen pandemiaan liittyviä varotoimenpiteitä. Huomiota kiinnitetään hyvään käsihygieniaan ja etäisyyksiin ja asiakkaan niin halutessa konttori tarjoaa ajan varanneille maskin fyysistä tapaamista varten.

Tulonen kertoo, että Sastamalan konttorin henkilökunta on vastaamassa myös asiakaspalvelunumeroon.

”On siis täysin mahdollista, että tuttu neuvoja vastaa paikalliselle soittajalle, ja kun soitto tulee tunnistautuneena, niin asiat voi hoitaa vaikka siinä puhelun aikana tutun henkilön kanssa”, Tulonen vinkkaa.