
Koulutuskuntayhtymä Sasky kasvaa. Yhtymäkokous ja -hallitus ovat hyväksyneet sopimuksen.
Voionmaan koulutuskeskuksen toiminta ja Kiljavan opiston ammatillinen koulutus siirtyvät koulutuskuntayhtymälle. Muutos toteutuu ensi vuoden alussa.
Opiskelijavuodet lisätään Saskyn järjestämislupaan. Henkilöstö jatkaa vanhoina työntekijöinä.
Voionmaan opisto yhdistyi vuoden 2016 alussa Kiljavan opiston kanssa. Voionmaan opisto muutti nimekseen Voionmaan koulutuskeskus.
Kiljavan opiston toimintana järjestettävä ay-koulutus ei tule Saskyyn.








Onhan siitä nyt demarit pois kuvioista?