• Sensuuri-Kalastaja

    Onpa kyllä harvinaisen huono tuo uutistenlukija. Iskelmä “palkaa” nykyään, ja näköjään ammattitaidottomia toimittajia. Voi, voi. 🙁

Kommentointi ei ole käytössä.