Marraskuussa Sastamalaa markkinoidaan yrityskärjellä muun muassa televisiossa. Tarkoituksena on nostaa kaupungin vahvuuksia yritysnäkökulmasta katsottuna.
Kampanjan kasvoina ovat Lojerin myyntijohtaja Jouni Maksimainen ja Tiggerin yrittäjä Lilli Koivula.
Kaupungin markkinointia koordinoi ja toteuttaa Sastamalan Seudun Yrityspalvelu.
Maksaakos Lojeri viulut, televisiomainonta ei liene kovin halpaa.
Eiköhän sastamalan kaupunki.
Markkinointi on sijoitus ei vain kulu!
Jos on tavoite tulla huomatuksi ja saada jotakin esille niin kotona sohvalla istumalla se ei tapahdu.
Sastamala voisi markkinoida myös sitä, että täällä on ahkeria ja osaavia työntekijöitä. Kunhan firmat antaisivat heidän tehdä työnsä, eikä potkittaisi pellolle työttömäksi.