
Mestaruusliigassa VaLePa kärsi tappion Akaa-Volleyn vieraana. Isäntäjoukkue vei ottelun puhtaasti 3-0 (25-19, 25-19, 26-24).
VaLePa kärsi alkuun tehottomuudesta. Joukkuetta ei pelastanut herääminen kolmanteen erään.
“Tappiosta tietenkin huonot fiilikset”, sanoi päävalmentaja Janne Kangaskokko. “Vastaanotto oli hyvä, mutta muuten peli on liian aaltoilevaa”, hän kertasi.
Akaa-Volley jatkaa liigan kärjessä.






