Vammalan Lentopallo kaatoi sunnuntai-iltana Salossa Hurrikaani-Loimaan 3-1 ja tasoitti samalla finaalisarjan lukemaan 2-2.
Kaksi ensimmäistä erää VaLePa otti nimiinsä lukemin 23-25. Kolmannessa Hurrikaani rynni ohi ja kirjautti tauluun lukemat 25-19. Neljäs erä näytti jo menevän Hurrikaanille, mutta VaLePa käänsi kelkan ja otti erän 25-22.
Finaalisarja jatkuu Salossa tiistaina 24. huhtikuuta. Iskelmä Sastamalassa ennakkotunnelmat kello 18.05 ja Jerry Stenbergin selostama ottelu kello 18.30.







Loppukiri pojat!!! VaLePa tykittää voittoooooooon……
Nyt jännittää kestääkö VaLePalla kantti loppuun saakka. Jäitä hattuun, tuokaa se kulta!
Taistelu jatkuu ja Loimaa voittaa!
Tuskinpa vaan voittaa !
VaLePa voittaa
juuri niin, VaLePa tuo kultaa Sastamalaan, Loimaa tyytyköön hopeaan.