Sastamalan Lidl uudistetaan

Lidl
Lidlin uutta ilmettä.

Kaikki Lidlit uudistetaan.

Myymälöiden värimaailma päivittyy valko-harmaaksi ja osastojen järjestys muuttuu. Lisäksi kalusteita uusitaan ja opasteita parannetaan.

”Tutkimme asiakkaidemme kaupassa käyntiä, esimerkiksi missä järjestyksessä myymälää tyypillisesti kierretään ja mitkä ovat suosituimpia hyllyjä. Yhdistimme tämän datan asiakkaiden toiveisiin”, kertoo Lidl Suomen operatiivinen johtaja Nicholas Pennanen.

Tehokkaan työsuunnittelun ansiosta muutokset saadaan tehtyä lyhyessä ajassa.

Sastamalan Lidl on remontin vuoksi suljettuna 27.-28. helmikuuta.

Poimintoja

  • paski

    toivottavasti ei henkilökuntaa uudisteta ainakaan Kristaa hän on niin reipas nuorinainen, kun hän pistää hyllyjä kuntoon yhdessä paikassa hetken päästä hän vetää reippaasti nostokärryillä painavaa lastia toiseen paikkaan ja otteet ovat reippaat ja käytöskin asiakkaita kohtaan asiallista, kuten teillä muilakin siellä lidlissä

  • Mullikuhnuri

    Lidl toimii toisin kuin Kesko ja SOK, jos järjestää myymälän asiakkaitten tarpeiden mukaan. Kotimaiset kilpailijat yrittävät saada asiakkaan kulkemaan mahdollisimman pitkän lenkin heräteostosten toivossa. Tavarantoimittaja joutuu suomalaisille kauppiaille jopa maksamaan parhaista paikoista, hyllynpäistä ja mainostelineistä. Hyvä Lidl ja työntekijänsä!

  • Ossuuskauppaan

    Hehhe tuo eräs aiempi kommentti hymyilyttää suun virneelle! Lidl järjestää myymälänsä asiakkaiden tarpeiden mukaan? Kaljat ovenpieleen ja suora tie kassalle ja leipähylly joutavalle peräseinälle tms.? Vähän ymmärrystä pitäisi olla asiakaskäyttäytymiseen elintarvikemyymälässä ennen kuin alkaa latomaan oivalluksiaan siitä miten tavararyhmät pitäisi olla ryhmiteltyinä myymälässä? Kyllä sitä ovat varmasti ihan oikeat älykkäät suunnittelun tekijät, koulutuksen ja kokemuksen kautta asiaan vihkiytyneet henkilöt tehneet asiakaspalautekokemuksien pohjalta ja muutenkin suunnitellusti järkevän asiakaskierron aikaan saamiseksi kullekin toimipaikalle. Ei siinä mitään piruilun makua ole varmastikaan ei keskolla, sen paremmin kuin sok:llakaan? Saksanpoikien kaupassa en itse ole käynyt, enkä käy. Kannatan suomalaista kaljaa ja leipää, en puolantaikinapaistoksia omasta uunista!

    • Nimetön

      Itse ostan tuolta yleensä kotimaista leipää, vihanneksia, lihaa, maitotuotteita, kanamunia, kahvia ja olutta. Kannattaisi tosiaan ottaa asioista selvää, ennenkuin alkaa jauhamaan..

    • Mullikuhnuri

      Nimimerkki Osuuskauppaan ei sitten kykene lukemaan ajatuksella. Kyllä kuule kaupat järjestetään juuri niin, että tavaraa menisi mahdollisimman paljon kaupaksi. Sehän on koko kaupankäynnin lähtökohta, voittojen maksimointi. Siksi asiakasvirtaa ohjataan hyllyjärjestyksellä ja asiakkaan liikkumista seurataan. K- ja S-kaupoissa kun on koko ajan enemmän tavaranimikkeitä kuin mitä asiakas on edes ymmärtänyt tarvita kauppaan tullessaan. Näissä kaupoissa tuo tarve pyritään herättämään laittamaan tavarat niin, että valtaosaan niistä törmää väkisin. Siksi asiakas joutuu kiertelemään tyrkyltä toiselle.
      Lidlissä on artikkelimäärä rajattu, ja asiakas tietää paremmin jo tullessaan, mitä ostaa. Ylimääräiset houkutukset ovat päivän- pari esillä aina samassa myymälän laarissa ja niitä mainostetaan etukäteen. Näin asiakas tietää nekin jo etukäteen. Ei ole tarvetta juoksuttaa asiakasta tarjoushyllyltä toiselle. Siksi myymälä on tehty sellaiseksi, että asiakas selviää nopeasti kauppamatkastaan. Lisäksi henkilökunnan koulutukseen panostetaan ja ainakin aiemmin heille maksettiin parempaa palkkaakin kuin muualla. Kaikki tähtää mutkattomaan ja mukavaan kauppareissuun.
      Ostan kotimaiset ruokani mieluummin Lidlistä. Se on helppoa, mukavaa ja edullista. En kaipaa isojen ketjujen labyrinttimaista tavarahelvettiä.

  • Nimetön

    Natsi-Siwa ulkomaan höpöhöpö tuotteineen saa olla minun puolestani ihan missä värimaailmassa tahansa.

  • Nimetön

    Ehkä kannattaisi tehdä vierailu kauppaan, yllättyisit minkämaalaista myydään. Hyvä kauppa, sopivat hinnat ja kiva henkilökunta.

  • Kkk

    Kun se ruoka on Suomessa kallista.
    Pitäisi hinnoittelu olla enemmän sentti pohjaista kuin euro, eli ei tyyliin 5e, 2e ja 1e vaan 4,29, 1.29 ja 0,6 senttiä.
    Kaikki hinnat pyöristetään euroiksi ja aina ylöspäin. Siinä välikäsi saa likaa välistä.

Kommentointi ei ole käytössä.