Vexve panostaa asiakaslaadun ja toimituskyvyn kehittämiseen

Vexve

Vexven tehdas Sastamalassa.

Vexve aloittaa Sastamalan ja Laitilan toimipisteissään Lean-hankkeen. Yhteistyössä Aiko Academy Oy:n (Sasky) kanssa toteutettavassa hankkeessa Vexve keskittyy asiakaslaadun kehittämiseen sekä asiakasarvoa lisäämättömän työn poistamiseen valmistusprosessissa.

Hanke tukee Vexven pitempiaikaista strategiaa tulla markkinoilla entistä kilpailukykyisemmäksi ja luotettavammaksi toimijaksi.

Koulutussuunnitelma sisältää Vexven koko henkilöstön kouluttamisen 2019 loppuun mennessä.

Yhteistyökumppanit vastaavat Lean-menetelmien ja -työkalujen kouluttamisesta yhdessä Vexven henkilöstön kanssa. Jokainen hankkeeseen osallistuva työntekijä saa Lean-koulutuksen ja suorittaa omaan työhönsä liittyviä kehitystoimenpiteitä tai projektin. Hyväksytysti suoritetuista toimenpiteistä ja projekteista saa Vexve Lean -sertifikaatin.

Hanke on osittain ELY-rahoitteinen.

Vexve on maailman johtava venttiiliratkaisujen toimittaja kaupunkien ja teollisuuden lämmitys- ja jäähdytystarpeisiin.

Lähes 60 vuotta toiminnassa ollut yritys tunnetaan asiakkaiden keskuudessa korkeasta laadusta, nopeista toimituksista, ensiluokkaisesta asiakaspalvelusta sekä teknisestä asiantuntemuksestaan.

Vexve haluaa myös jatkossa panostaa pitkäjänteisesti toimintansa kehittämiseen.

Yksi vastaus artikkeliin “Vexve panostaa asiakaslaadun ja toimituskyvyn kehittämiseen”

  1. ;)

    Piti oikein googletella että muistui mieleen kumpikos sitä oli ensin silloin 1980 luvun puolessa välissä Lean- vai Jot ajattelu. Jokos teollisuus on oppinut ettei ainakaan noiden eläköityneiden jääkiekkoilijoiden opeilla tule tulosta. Zemppiä vain toimintakyvyn kehittämiseen. Mitäs yhtäläisyyttä olikaan kaljapullolla ja konsultilla?