Kahdella apteekin työntekijällä korona Kokemäellä

Lääkäri, koronavirus
Koronavirukseen liittyvää tutkimusta. Kuvituskuva: Pixabay.

Kokemäellä on todettu kahdella apteekin työntekijällä koronaviruksen aiheuttama infektio. Asiakkaiden tartuntariski on vähäinen.

Sairastuneet työntekijät ovat pitäneet asiakastyössä visiireitä. Lisäksi käytössä on ollut pleksi.

Kokemäen apteekissa 18.-19. ja 23. marraskuuta asioiden tulee tarkkailla vointiaan. Mikäli ilmenee vähäisiäkin koronaan viittaavia oireita, tulee hakeutua testiin.

Tapauksiin liittyvät lähikontaktit on kartoitettu. Heidät on asetettu karanteeniin.

Apteekki pystynee avaamaan ovensa vuokratyöntekijöiden avulla maanantaina.