Kaupunginhallituksen jäsen vaihtuu Sastamalassa

Kaupunginhallituksen jäsen vaihtuu Sastamalassa, sillä Pirkko Lahtinen (sd) on pyytänyt eroa jäsenyydestä terveydentilaansa viitaten.
Eronpyyntö käsitellään kaupunginhallituksessa ensi maanantaina ja aikanaan kaupunginvaltuustossa, joka varsinaisesti myöntää eron sekä valitsee jäljellä olevaksi toimikaudeksi eli kuluvan vuoden loppuun saakka Lahtisen tilalle jäsenen kaupunginhallitukseen.