Satonen ja Grönmark hyvällä mielellä vaalien jälkeen

KUUNTELE JUTTU – Presidentinvaali on käyty ja seuraavan tasavallan presidentin nimi on Sauli Niinistö. Kokoomuksessa luonnollisesti iloitaan vaalivoitosta. “Erittäin hyvältä tuntuu”, sanoo sastamalalainen kansanedustaja Arto Satonen. Murheen alhoon eivät ole vajonneet vihreätkään. Hyvillä mielin presidentinvaalin jälkeiseen viikkoon heräsi Satakunnan vihreiden puheenjohtaja Sanna Grönmark. “Toki aina harmittaa, kun ei oma ehdokas läpi pääse. Mutta miljoonasta äänestäjästä, jotka Pekkaa tukivat, ei voi olla kuin iloinen”, Grönmark toteaa.