Vammalan Lentopallon voittoputki Rovaniemellä jatkui maanantai-iltana. VaLePa pallotti Team Lakkapään 1-3. Erät päättyivät 25-23, 16-25, 23-25 ja 19-25. Voiton myötä VaLePa johtaa välieräsarjaa 3-1. Ratkaisevaa ja finaaleihin johtavaa neljättä voittoa VaLePa hakee keskiviikkona kotona Sylväällä.
KAUPALLINEN YHTEISTYÖ
Poimintoja
Kommentointi ei ole käytössä.








Aivan mahtavaa, upeeta! Kyllä on VaLePa pelannut hienosti tällä kaudella. Uskaltaisin veikata että kultaa tulee Vammalaan.
ONNEA VaLePa! Arttu pelasi Rovaniemellä loistavat pelit, TSEMPPIÄ MYÖS tuleviin koitoksiin:)
LOISTAVAA!!! jos poijaat pelaa omalla hyvällä tasollaan kultaa tulee, sitä ei estä mikään 🙂
Hyvä Valepa, nyt sitten voitto Sylväältä 🙂
Sylväällä voi keskiviikkona tulla seinät vastaan!
VaLePa, VaLePa, VaLePa!!! Voitto kotiin Vammalaan. Te ootte sankareita!
Arttu oli mahtava, jee !
Miten kaupungin herrat meinaa palkita joukkueen jos (ja kun) kultaa tulee?
Teetetään joukkueesta patsas sinne torkkarin taakse 😉
Pöh, olipa vitsikästä!