“Palvelussa paljon vahvuuksia” – Levorannan Autoliikkeen huollolle tunnustusta

Ford on palkinnut jälleenmyyjiä asiakastyytyväisyyden hyväksi tehdystä menestyksekkäästä työstä jo 80-luvulta lähtien Chairman’s Award -palkinnoilla. Kuva: Ford Finland/Facebook.

Levorannan Autoliikkeen huollon väki pääsi torstaina 8. elokuuta pokkaamaan Fordin Chairman’s Award -palkinnon. Fordin aluepäällikkö Niklas Vaarna luovutti pystin Sastamalan Ford Storessa Kari Forsbergin kipparoimalle ansioituneelle huoltotiimille.

Parhaasta asiakastyytyväisyydestä myönnettävästä palkinnosta kisasi 60 Ford-huoltoa, joista tunnustus myönnetään vuosittain kahdelle parhaalle. Levorannalle palkinto myönnettiin nyt 19. kertaa.

Vaarna kertoo asiakastyytyväisyyttä mitattavan huollon jälkeen kattavalla kuuden kysymyksen patteristolla. Vastausten perusteella muodostuu kuva huollon koko toiminnasta ajan varauksesta auton luovutushetkeen sekä vielä sen jälkeiseen yhteydenpitoon. Parhaaseen tulokseen päästäkseen koko paletin täytyy olla kunnossa.

“Levorannan palvelussa on paljon vahvuuksia, kun autoja myydään eri puolille Suomea. Kun olen jutellut asiakkaiden kanssa, monet ovat kertoneet haluavansa myös huollattaa autonsa Levorannassa. He kokevat saavansa reilusti vastinetta henkilökohtaisen palvelun ja reilun, iloisen meiningin myötä. Myös henkilökunnan vaihtuvuus on ollut pientä, mikä näkyy myös asiakastyytyväisyydessä”, Vaarna kehuu.

Vaikka asiakastyytyväisyydessä on saatu hyviä tuloksia, Vaarna muistuttaa, että aina löytyy kehitettävää. Aina pitää löytyä asioita, joissa on onnistuttu, mutta myös niitä seikkoja, joita voidaan vielä kehittää. Näin korkea laatu säilyy myös tulevaisuudessa.

Chairman’s Award -palkinto on käytössä kaikissa Euroopan maissa, mutta palkinnot jaetaan maakohtaisesti. 

Jätä kommentti