Sastamalan seurakunnan diakoniatyö toimitti noin kahteensataan vähävaraiseen talouteen jouluiloa.
Enkelikeräyksen ja konsertin kolehdilla koottiin ruokakoreja, lisäksi jaettavaksi saatiin kotikutoisia sukkia ja leivonnaisia.
Lisäksi tuli muita kolehteja ja lahjoituksia joka puolelta Sastamalaa. Lahjoittajat ja toimijat olivat sekä yksityisiä henkilöitä, että työyhteisöjä, yrityksiä, yhdistyksiä, kuoroja ja piirejä.
Seurakunnan diakoniatyö kiittää kaikkia lahjoittajia ja tekijöitä omasta ja lahjan saaneiden puolesta.
Kuvassa vapaaehtoiset Kirsti Mikkola (edessä) ja Anja Sepponen auttoivat diakoni Maija-Liisa Halmetta enkelikorttien askartelussa marraskuussa. Kuva: Marianna Langenoja.








