Moni Vexvellä työskentelevistä on tarttunut mahdollisuuteen kohentaa fyysistä kuntoaan työnantajan kustantamassa puolen vuoden kuntoprojektissa. Kunnonkohennuksen lisäksi työntekijät kokevat tärkeäksi hauskan ja terveellisen vapaa-ajan yhdessäolon, joka ylittää osastojen ja organisaatioiden väliset rajat. “Yhden päivän tyky-tilaisuuksiin verrattuna tällainen varmasti hitsaa porukkaa entistä tiiviimmin yhteen ja vaikuttaa positiivisesti yhteishenkeen myös työtehtävien parissa”, sanoo Maria Palonen.
Vexven henkilöstöjohtaja Anna-Stiina Boströmin mukaan työnantajapuolen into työntekijöiden liikuntaharrastusten tukemiseen puolestaan juontaa juurensa siitä faktasta, että pääkoppa pelaa rennommin kun kroppa on kunnossa. “Jopa 39 prosenttia työkyvystä tulee fyysisestä kunnosta. Meneillään oleva hanke on sellainen, jonka myötä kaikki firmassa voittavat. ”
Lue lisää liikuntakärpäsen puraisemien Vexven työntekijöiden ajatuksista ensi viikolla ilmestyvästä Yrittäjäviestistä.







