Neljä liettualaista vangittu omakotimurroista

Neljä liettualaista miestä on vangittu todennäköisin syin Sastamalassa, Huittisissa, Säkylässä ja Eurassa tehdyistä omakotimurroista. Miehet ovat 23-36-vuotiaita. He tunkeutuivat asuttuihin omakotitaloihin tiistaina ja keskiviikkona päiväaikaan. Miehet varastivat etupäässä koruja ja rahaa. Nelikko vangittiin Keski-Suomen käräjäoikeudessa poliisin esityksestä.

  • Nimetön

    Kait heidät sitten lähetetään kotimaahansa kärsimään rangaistus?

Kommentointi ei ole käytössä.