
Satakunnan hyvinvointialueella on käytössä takaisinsoittopalvelu. Puhelinnumerot poistuvat jonosta neljän vuorokauden jälkeen.
Henkilökunta pyrkii soittamaan takaisin mahdollisimman nopeasti. Tavoite on saman päivän aikana. Kuitenkin mahdollista on, että osa soitoista siirtyy seuraaville päiville.
Takaisinsoittopyyntö tulee tehdä puhelimessa annetun ohjeen mukaisesti. Jos sen jättää kesken, puhelu ei nouse takaisinsoittolistalle. Asiakkaita pyydetään soittamaan uudelleen, mikäli takaisinsoittoa ei ole tullut neljän vuorokauden aikana.
Äkillisissä terveysongelmissa voi ottaa yhteyttä päivystysavun neuvontapalvelunumeroon 116 117. Sieltä saa ammattilaisen ohjeet jatkotoimenpiteistä.
Kiireellisissä hätätilanteissa soitetaan aina hätänumeroon 112.