Postin kuljetusauton rikkoutumisen vuoksi Alueviestin keskiviikon jakelussa on ongelmia. Lehti voidaan jakaa keskiviikkona vain osaan jakelualuetta, muut taloudet saavat lehden vasta torstaina. Näköislehti on luettavissa normaalisti.
Postilta tulleen selvityksen mukaan Sastamalassa Vammalan keskustan alueella noin 500 taloutta on jäänyt ilman lehteä. Huittisissa on jaettu postinumerot 32730, 32620 sekä 32610. Jakamatta jääneisiin talouksiin Alueviesti jaetaan torstaina.
Lisätietoja: 0200 71000 (Postin puhelinpalvelu)







Ei tullut tänne Kylmäkoskellekaan lehteä 🙁 Ja kuulin, että myös Äetsässä ollaan ilman.
Ei tullu Punkalaitumelle kan
ONHAN NETTI! OLEN LAPISSA LOMALLA JA LEHTI LUETTU!!!